Nedräkning

Inte nog med att vi börjat nedräkningen inför flytten för att vi helt enkelt bara vill flytta in i vårt EGNA hus, nu har jag såååå mkt inredningsideér & trädgårdsideér! Det verkligen kliar i mina 10 små fingrar. Igår låg vi och pratade trädgård & gångplattor som ska egentillverkas i betong. Nu har jag kikat runt på diverse sidor & fått massa ideér som jag verkligen genast vill strida i verk med! Betong är verkligen hur coolt som helst & variationen är oändlig. Här ska det skruvas formar & letas möjliga gjutformar! Det ska bli plattor, krukor, någon typ av "välkommensten",  förvaringstavla mm mm mm. Har även fastnat för vatten i trädgården & hittat någon typ av anordning jag skulle vilja ha, verkar inte så krångligt. Skyyyyynda dig hem nu darling ♥ så jag får visa hur jag har tänkt! Jag kommer nog inte kunna sova de här 2 veckorna som är kvar! Haha



Bild byggmax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0