Måndag & arbete igen...

...för Adam förstås, för mig dröjer det läääänge tills de blir arbete igen. Dagen har ägnats åt packning av några lådor inför flytten. Jag och Pixie har varit på favoritlekplatsen & gungat och träffat på den stoooooora kissen som alltid är där. Den verkligen ällllllskar Pixan & hon är överlycklig när hon får klappa & känna i den stora burrriga pälsen. Det är verkligen en sjukt stor & väldigt kelen kisse! Vi har även funderat lite och klickat runt lite på diverse hemsidor vad som kan tänkas behövas i klädväg till hela familjen i höst. Jag ska kämpa med minskning av vikt tills dessa grejer kommer me. Skulle nog behöva gå ner 10 kg tror jag och lyckas jag med det skulle jag vara sjukt nöjd!!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0