Idag har vi hunnit mkt

Började med en tidig morgon för att hinna med ett besök hos sjukgymnasten med min onda rygg som aldrig vill bli bättre. Jag fick återigen bekräftat att mina leder är överrörliga & detta resulterar i denna värk jag nu haft i flera års tid, men som blev värre under graviditeten. Jag blev behandlad med ström & fick två otroligt sexiga blå stora tejpremsor längs ryggen & ner på rumpan. Hot som få är jag nu & ska så vara till på onsdag då jag ska dit igen. Försökte att fota detta mästerverk som så fint pryder min rygg, men det va för mörkt & jag har för korta armar för att ta en bild som föreställer ngt på baksidan av mig. Så det får endast fantiseras om mina tejpar! :) Men hur hett det än är så känner jag konstigt nog en förbättring redan idag, vet ej om det beror på den kittlande smärtan som gick genom ryggen då strömmen kopplades på eller om det faktiskt har med tejpningen att göra! Hoppas på bra resultat av den här behandlingen iaf. Måste ligga i lite själv bara med träning på en pilatesboll, skulle gå igenom träningsschema nästa gång. Hoppas hoppas hoppas att jag blir frisk!

Efter det vandrade jag in till stan i väntan på man & dotter som va på promenad med Robban & Wilton. Landade på "Lagerhaus" på vägen & hittade ngr krokar jag fastnade för, 3 rosa apor till Pixie & en stor svart ram men massa krokar på till vårt sovrum så jag slipper dessa kläder som ligger utspridda lite här & var.

Sedan lämnade vi mannen på jobbet & drog in till min gamla arbertsplats för lite besök där, & samtalade lite med min chef om när jag ska återgå till arbetet mm. Hoppas att det går att lösa på ngt bra sätt så att vi faktiskt slipper jobba på olika skift, det är nog ngt som kommer bli extremt krävande, att bara se min älskade man ♥ på helgerna.

Sen blev det ett besök på maxi för handling av mat mm, Pixie fick en "tingeling" film, hon blev verkligen överlycklig för denna film trots att hon inte ens sett den än! :) När vi kom hem övade Pix lite krypning och vi åt och läste "vi föräldrar" innan det blev dags för sömn. Då kollade jag fortet och bara tog det lugnt! Nu väntar jag på Adam sen blir det välbehövlig sömn!! Är trött. & nu är det bara tis, ons, tors & sen på FREDAG flyttar vi!! JIPPI.




min lilla sötnos

Kommentarer
Postat av: Marlene

Dryg med uppdateringarna darling! Men jag kollar troget, varje dag. Tack för igår, det betyder mkt! <3

2010-08-31 @ 10:31:02
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag vet! Haft alldeles för mkt för mig de senaste dagarna! Men blir bättre! Jag lovar. ;)

2010-08-31 @ 10:33:29
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ojojoj de där tejpbitarna skulle jag gärna vilja se ;) Va oxå på Maxi igår och köpte Findus filmen till lillkillen =) Findus är lite av en favorit just nu sen han fick ett finduskramdjur =)

2010-08-31 @ 18:26:13
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0