Byxelkrok

I lördags morgon begav vi oss till Byxelkrok för lite semester va det tänkt, fast blev nog egentligen mer härj än hemma! Det skulle stannas flera gånger på vägen för kisspaus, matpaus för Pixie, uttag av pengar mm. & när vi väl anlände till slutdestinationen va det dags för att rumstrera och fälla upp resesängen, som visade sig vara ett rent helvete då vi glömt bort hur man gjorde! :-) Sen skulle det handlas & lagas mat, vi som hade tänkt lyxa egentligen och äta ute. Fast gott det blev det, fläskfilé med egengjord potatisgratäng, rödvinssås (egengjord av bror), vitlökssås & bröd. Hur mumsigt som helst. Sen va det dags för tillfixning inför kvällens livespelning av "The movers" kanontrevligt, trots ganska knapert med folk, men de som va där va jäkligt dansanta. Efter midnatt nångång runt 01 tror jag va det dags att hitta ut ifrån skogen & rulla hem för sömn. Pixie va helt plötsligt på väldigt vaket humör & bara låg & blarrade när vi faktiskt ville sova. Våningsäng skulle det bli för vår del me, livrädd när Adam skulle krångla sig upp lite halvrund under fötterna i denna ostabila säng, slutade med att jag slet ner madrassen ifrån överslafen & somnade på golvet medans Adam tog nederslafen. Gick bra när jag väl kom på plats, men vaknade dock efter ett par timmar med dunderont i både nacke och rygg! Kudden va för fluffig, jag som är van vd mitt A4 papper som Adam kallar min kudde & en supertunn madrass så det nästan kändes som att jag låg rakt på trägolvet. Nu är vi iallafall hemma igen & jag ser fram emot min egna mjuka elevatorsäng!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0