6 månader

& hur firade vi det? Jo morgonen bjöd på en flaska NAN, sen blev det en skål gröt några timmar senare till det serverades banan & päron yoghurt. Till lunch på IKEA blev det potatis & palsternacka & till efterrätt banan & äpple. På IKEA fick jag välja en leksak & valde en grön & turkos liten filur. Sen handlade vi lite med morfar & Britt! Jag fick massa ny mat, lasagne, potatis & torsk & nya efterrätter med banan & passionsfrukt tror jag det va. När vi kom hem fick jag en flaska NAN till & då kom farmor & farfar & jag fick en cykelbarnstol, så nu kan vi snart ut & cykla! Ska bara fixa mig en hjälm först för det måste jag ha säger mamma! Nu har jag precis ätit lite gröt & fått lite NAN innan jag nyss somnade. Åhh jag glömde förresten berätta att jag fått min allra första TAND idag! Så nu kan jag bitas! :-) & den andra nere är precis påväg den me, kanske kikar fram redan imorgon!

Mamma säger att jag har blivit en sån duktig tjej nu när vi infört lite nya mat & sovrutiner, eller hon har varit glad hela tiden för jag har alltid sovit duktigt. Men nu vaknar jag nästan exakt kl 9 varje morgon, sover en kortis runt 13-tiden sen somnar jag för natten runt 20. Hur skönt som helst för mamma & pappa som får lite tid att prata & mysa på kvällarna när inte jag är med & busar hela tiden, för då vill jag ha ALLLLL uppmärksamhet & det får jag! Imorgon ska vi träffa mormor en stund sen kanske pappa kommer hem tidigt imorgon om han ska träna bandy. Det hoppas jag & mamma! Snart är denna veckan slut & då vet jag att det bara är en morgonvecka & en kvällsvecka kvar sen flyttar vi till vårt alldeles egna hus. & jag ska få ett eget rum & ett stoooort lekrum!


 

Min fina bolldrake fick jag av farbror Henke när jag döptes





Jag är lite för liten än så länge för min fina lära gå vagn jag fick av Ubbe på dopet, men det går bra att åka i den me! :-)

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

åh så söta bilder!

2010-08-18 @ 11:40:58
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Marlene

Grattis sötis-Pixan! :D

2010-08-18 @ 21:24:59
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Ja:) Okej du bor i Kalmar,Jag bor i Borgholm:)<3hihi coolt:P



Kram

2010-08-18 @ 22:15:14
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Jag vet :) hittade dig bara någon stans:)<3



Kram

2010-08-18 @ 22:26:14
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: j

Tack :)

vilka fina bilder ...

Det är svårt med dessa koder .. men ja kan!

lite :/ Bloggen ska skickas iväg sen o göras iodrning!

2010-08-19 @ 08:24:32
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0