Satans lån

Vårt tidigare lån som vi använt till bilar, renovering av lgh, körkort, skatt mm och min mammaledighet satte stopp för vårt husköp! Så himla tråkigt! Både va jättebesvikna efter gårdagens bankbesök. Så nu är det bara att betala av lånet och vänta tills jag börjar jobba igen. Hade gått att lösa men då va jag tvungen att börja jobba nu och det vill jag inte! Så idag ska vi faktiskt titta på en annan lgh en 4a på ängö på 120 kvm och 1000 kr billigare i månaden. Får se om det är ngt att ha, tänker inte byta om det inte känns helt rätt. Efter det ska vi ut till Maria och Co. i skogen och hälsa på. Ska bli trevligt, länge sen vi sågs. Ngt som jag precis har konstaterat är iaf att jag måste införskaffa mig en iPhone, Adams jag bloggar ifrån varje morgon! Helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0