Lgh uppsagd och vi blir inneboende

Nu va det länge sen jag skrev ngr ord i bloggen, men nu har jag äntligen fått min iPhone så nu ligger jag i sängen och bloggar medans resten av familjen sover! Igår va jag på stan med mor en runda, hon shoppade och jag tittade på! Passade även på att slänga in uppsägningspappret på kalmarhem. Nu är lgh uppsagd och vi ska bli inneboende hos fam drevfors i ljunbyholm i 5 månader för att spara pengar och kunna betala vårt lån på nästan hundra tusen. Känns fruktansvärt bra att kämpa med deg i 5 månader istället för 5 lååånga år!! Efter den tiden lagom till slutet på året blir det en välbehövlig utlandsresa hoppas jag! Idag är det Valborg och vi ska bege oss till Bella med familj på Öland för lite grill och trevligt sällskap! Ska bli jättetrevligt! Imorgon blir det new moon på projjen hemma hos Momo och Karro. Tacos och mys, det ska bli trevligt det med! Nähä nu funderar jag på om jag skulle dra till gymmet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0