Banken

Idag får vi ett slutgiltigt beslut ifrån Handelsbanken ang vårt husköp. Lån till huset får vi ju såklart, men vi vill ha extra pengar att renovera för plus att vi redan har ett relativt stort lån sedan tidigare. Hoppas på att denna Janne på ngt sätt kan hjälpa oss! För bo i ett hus med blommiga fula tapeter där jag då dessutom kommer vantrivas är inget jag vill eller tänker göra. Då rasar väl relationen fortare än fortast. Jag måste trivas i min boning, annars får det vara! Igår spenderade jag dagen med min vän isabell, det va mkt trevligt och länge sen vi hittade på ngt. Det blev iaf lite span på stan och glassköp i kylan. Vi hittade båda ett par fina blåa skor som vi genast fastnade för, Tommy hilfiger dessutom och inte alls billiga. Typiskt när man hittar ngt fint. Nähä nu ska jag mysa med min bebis och vänta på att vi ska få gå till banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0