Vår lilla tjejsing

I onsdags va vi på ultraljud igen & allting såg bra ut. Trots att hon verkligen låg i fosterställning & det va svårt att mäta, hon låg med hakan mot brösten benen uppsträckta emot magen & med huvudet nedåt. & hon kunde som sagt säga vad hon såg att det va en liten tjej. Enligt henne var jag då i vecka 17+5 dagar. Så lill skruttan borde då komma ut 11 februari.




& lgh har vi lyckats sälja, dock med lite förlust men det får vi ta. Sålde den för 210 000 kr. Så vi tvingas betala 15000 själva, så ngn utlandsresa blir det inte för vår del. Men men det går väl fler tåg!

Två trista saker har även inträffat, min stackars man kuggade på både teorin med 46 poäng & sen på uppkörningen, trots att han var bland de säkraste uppkörningsgubben hade åkt med på att han inte kollade sig ordentligt om i korsningar mm. Stackars min älskling! Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Igår va vi en sväng på stan för att handla presenter åt varandra, idag är ju faktiskt vår årsdag! Ska bli spännande att se vad min man hittat på, han påstår att jag är svår att köpa present till! Sen va vi ju såklart tvungna att köpa lite små rosa prylar med. Skulle det nu bli en kille, får vi väl ge det till nån annan liten tjejsing!





Nähä nu ska jag faktiskt ställa mig & baka scones till frukost & överraska min mansing lite, som fortfarande sover!

Kommentarer
Postat av: bella

är inte tekniken fantastisk..

2009-09-12 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0