Ont i ryggen & 30 års kalas

Nu har jag lidit av extrem ryggvärk i flera dagar, inte jobbat alls, bara legat i sängen! Kan knappt röra mig & ingen verkar vilja hjälpa mig! Fick efter mkt om & men tag på min barnmorska som påstår att det är fel på njurarna & jag ska lämna ett urinprov om 3 veckor! Hur tänker hon där undrar jag?! 3 veckor, ska jag om hon nu tror det är fel på njuarna gå med det i 3 veckor?? Ringde i all ilska min sjukgymnast så fick en tid till henne på tis iaf. Pallrade mig iväg till jobbet på torsdagen stod ut hela dagen, men på fredagen fick jag gå hem vid 07 då jag mådde illa & knappt kunde gå alls! Ringde då vårdcentralen & fick en tid på onsdag! Hoppas att de får nån ordning på mig & min onda rygg!

Idag bär det av ut i urskogen för 30-års kalas hos Maria, ska bli trevligt hoppas bara att jag utstår ngr timmar iaf. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, borde packa men måste nog spara lite på krafterna inför kvällen...
Så det blir väl lite mys i soffan kan jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0