Magen större & bebis växer

Nu är jag i vecka 17 & magen bara växer & växer. Har börjat känna något som rör sig i min mage. Mår fortfarande kanon förutom lite trötthet & värk i fötterna. Nästa vecka är det återigen dags att se lilla pyret, undrar om vi kan få veta om det är en hona eller en hane? Imorgon bär det av till frisören för klipp & färg/sling, känner att jag verkligen behöver det efter sommaren, då mitt hår faktiskt börjar bli lite trassligt. På fredag är det dags för lite grillfest på PN, ska bli trevligt. Hoppas bara att jag utstår kvällen & inte blir alltför trött. Men nu blir det sömn, det är ngt som är säkert iaf! Natti natti!




Kommentarer
Postat av: bella

äntligen kom det en magbild har spanat så kram på er för du är ju två numera

2009-09-03 @ 11:00:39
Postat av: Marlene

Aaaah mysmage! Jag vill klämma! Och en liten hynda blir det också! Oh :)

2009-09-21 @ 13:55:34
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0