Suger på att uppdatera

...men jag lovar, det ska bli bättre! Har nog bara spenderat lite för mkt tid på att dirigera min man vart hyllor, tavlor, gardinstänger mm ska sitta! Men hörrni, nu börjar det faktiskt likna ngt här i vår boning! Har varit & hämtat färg i dag för ommålning av vardagsrum. Så det & lite kontaktplast på kaklet i köket & helst ett nytt köksgolv sen är fru väldigt nöjd med lgh! :-) Sen kan jag som de säger på jobbet bara ta det lugnt & koncentrera mig på att föda barn!




så här ser det INTE ut längre!




Så här fick det bli istället för nattduksbord, sovrummet= för litet! Men blev bra ändå!




utsikt från vårt vardagsrum, inte helt fel!




Promenad på Alice nya favorit ö




Tjockis frun i ngt liten jacka!




Mys på stora gröna fluffiga matta!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0