Söndagsmiddag

Morgonen började inte lika strålande, jag med världens ryggvärk & Adam sovandes hela morgonen. Jag donade med frukost & grejer, men fick avnjuta denna själv till slut, för liv i honom lyckades jag inte få! Efter en stund ringde telefonen & Maria med barn kom & hälsade på. Fick en väldans fin & lättskött :-) blomma av dem. Hon vet hur bra jag är på att sköta blommor! Vi mumsade upp det sista av tårtan & pratde lite skit som hon brukar säga! Väldigt trevligt att de kom på besök, känns som att vi haft så mkt med flytt & grejer att man inte haft tid till nånting. Skönt att det börjar ordna upp sig lite nu!

Efter besöket va det dags för oss att köra ut på vischan för att äta söndagsmiddag hos familjen Drevfors i Ljungbyholm, skönt att slippa laga mat för en gång skull! & herregud va gott det va, kassler med potatis, champinjonsås & sparris. Mums mums! Nu ska kvällen spenderas i soffan framför TV:n tillsammans med älskling godis & filmen "taken"



Kommentarer
Postat av: Marlene

Fina fina du <3 Jag vill också hälsa på snart! Pussss

2009-10-19 @ 19:54:41
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0