Förlåt mina kära vänner...

...flytten har tagit för mkt tid för att jag överhuvudtaget skulle hunnit tänka på en dator. Men nu börjar allt ordna till sig, lite hyllor som ska upp bara men det tar ju inte så lång tid. Allt är iaf kanon på det nya stället! Nära till stan, nära till vattnet ;-) nära till mysiga skogar till Alice, helt perfekt helt enkelt! & bara massa trevliga människor. Skönt att slippa gettot & den hemska människa som köpte vår lgh, en galen dåre som gnällde på städningen tusen gånger & vi städade, städade & städade men alltid va nåt fel! Sånna människor borde inte få existera! Nåja nog om denne & tillbaks till verkligheten igen. Va på BM-besök igår & allt såg bra ut, och lilla hjärtat slog förfullt. Nu har mer än halva tiden gått & magen växer & växer & Pixie sparkar & sparkar.
Idag blir det nog ett besök på staden för att finna en lämplig vinterjacka med plats för stor mage! Min räcker snart inte till längre & jag vill inte frysa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, glömde säga att de satt perfekt! Dock ska man väl inte ha allt för mycket alkohol i kroppen när man har den klänningen jag hade i lördags, hehe.. Men allting passade perfekt, TACK! Ja, vi kommer gärna! Bara säg någon dag då ni har tid ned oss :)

2009-10-06 @ 16:41:42
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0