Svininfluensa

Nu har jag äntligen vaknat till liv igen efter åkommorna av det dumma vaccinet. Kunde knappt röra min stackars vänsterarm samt fick världens kramp i magen. Inte ett dugg kul, men nu är jag pigg igen! Helgen har bestått i att tapetsera Pix rum, rödtapet med rosa prickar på en vägg, så nu gäller det att det är en liten tjejsing som hoppar ut om lite drygt 2 månader. Allting såg bra ut på besöket hos bm idag. Fick 3 nya tider & den ena innehöll en ny glukosbelastning farao att jag ska behöva va med om detta helvete en gång till! Usch, men men är lika bra att bita i det sura & fixa det, vill inte drabbas av graviddiabetes på ngt sätt. Morgondagen bjuder på besök på förlossningen, & på torsdag är det dags för tandläkaren. Känns som att varenda vecka framöver är rödprickad i kalendern. På lördag bär det av till Sthlm för takida & mys på mysigt hotell. Ska bli helt fantastiskt! Hoppas bara att valrossen orkar med en runda på staden. Börjar bli tung & klumpig nu.
Nähä nu får jag väl ladda inför ullared. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0