Pysselsöndag

Idag tog vi en välförtjänt sovmorgon & klev inte upp förren halv 12. Åt god frukost & bara mös tills mannen skulle iväg & glo fotboll. & då passar jag minsann på att pyssla lite.




Det grisrosa kaklet i badrummet ska bytas ut lite lätt med turkos & svart kontaktplast, börjat lite med den turkosa.




Jag har även gett mig på att sy en egen mobil till lillskrutten. Ska bara sätta fast lite snöre & grejer i den så är den klar! Nästa syprojekt blir en vagnsleksak.




Jag har även målat klart en tavla till skruttens lilla rum & påbörjat en annan.




påbörjad men långt ifrån klar!


Nu ska jag återvända till plasten i badrummet så det blir klart innan läggdags, för imorgon är det tidig morgon & besök hos barnmorskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0