Fredagkväll

När jag jobbat klart i fredags & åker jag för att handla på Maxi, fruktansvärt mkt folk & jag är trött & sliten & vill bara hem. Åker förbi måla & Hagbloms för beställning av tapeter, inhandling av färg & kontaktplast. Skyndar mig hem för att äntligen krypa ner i soffan tillsammans med min älskling & mumsig bröllopsfilé. Men vad möts jag av då när jag kliver innanför dörren? 
Jo, Adam med strykbrädan & järnet i högsta hugg! Du, frysing? Kan du stryka lakan & göra din snygg & platta håret för vi ska ta kort! Hm, inte precis vad jag är sugen på. Men hugger strykjärnet & stryker hans lakan som ska upp på väggen, gör min snygg & intar pose i Pixies rum för nu skulle det tydligen fotas ordentligt!

& nu efteråt måste jag väl ändå säga att jag är väldigt glad att jag motvilligt ställde upp på detta trött & sliten som jag var. För gud vilka fina bilder det blev!





























Några av dem är redan iväg skickade för förstoring! :-)

Kvällen fortsatte med god mat, idol & mys i soffan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0