Party tillslut

Igår slutade kvällen med party med tantligan! (Adams mor med syskon) Riktigt trevligt va det. Mkt disskussioner om bröllop, relationer, barn mm. & mycket sprit! Slutade med hemgång för mig & Alice runt 04-tiden, somnade som en stock trots helt ensam i sängen! Helt otroligt, men va väl både trött & hyfsat onykter. Idag har jag spenderat dagen med både hammare & dammsugaren i handen samt ena delen av mig i tvättstugan, samtidigt som jag rensat överallt i HELA lägenheten med fokus på garderober & kläder. Riktigt nöjd med min insats faktiskt! Hoppas min man blir glad när han återvänder trots både trötthet & besvikenhet över resultatet i paintballen. Ikväll ska jag inte släppa honom ur sikte en sekund, ska både tokkrama & tokhångla med honom HELA kvällen! För sååå mkt har jag saknat dig min älskling.




en stolt fry efter mkt arbete idag!




snart kommer du hem min älskling! Saknat sååå mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0