Långledigt

Igår började en fyra dagars lång ledighet, detta firades med "himlaspelen" i Ljungbyholm i solskenet. Papput spelade. Sedan blev det båtfärd med Tina & hennes två vovvar & ngn Jonas. Blev grill på kubbholmen & bus med hundarna. Riktigt trevligt, trots det riktigt blåsiga vädret.




konstigt att vi alltid ska ha otur med vädret!




alla tre busvovvarna




Alice med svansen i grillen




Mums mums med korv




Snyggingen ♥




Superfokuserad på att Vasco inte ska kissa på mig igen!





Tinas nya hund Sanna. Alice har fått en konkurent! Inte är hon lycklig för det, riktigt sur på Sanna ngr gånger! Vasco är ju MIN!




Jag posar vid vattnet




Mina alldeles egna stjärnor ♥




lille bys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0