Grill med Kalle & Anna

Igår vaknade vi hyfs tidigt, började morgonen med att styra inför kvällens grill/båt. Hemmagjord potatissallad & hemmagjord rabarberpaj stod på menyn. & jäkla va gott det blev! Vi är ena riktiga mästerkockar jag & min man. Hämtade Anna & Kalle runt halv 4 i stan & begav oss ned till båten. Åkte ut till Klubbholmen, vädret på vår sida denna gång faktiskt & grillade & spelade kubb. Jag & Anna sög ordentligt. Men maten blev riktigt god!


  

Anna & Kalle


 

Jag & älsklingen




Grabbarna hade roligt iaf




För mig & Anna gick det dock inte lika bra




Nedpackning av all mat




Sen blev det en vända ut i sundet


 

Lite gladare miner




Skepp & hoj va det går




En sväng under bron fick det bli me




& sen hemfärd, när mörkret började falla.


Riktigt trevlig kväll, får hoppas på revansch i kubbet nästa gång bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0