Fredag & förkyld

Idag mår jag bättre i psyket men sämre i övrigt, super duper förkyld! Igår spenderade jag hela natten konstigt nog gråtande hos min mor, hon va faktiskt ett riktigt bra stöd. Hon förstod mig, men hade samtidigt mkt bra lösningar på problemet. Återvände hem runt 02 ngt piggare. Pratade ut ordentligt med min man när jag kom hem, hoppas att allt är löst nu. Mkt som rör sig i mitt huvud just nu:

arbetslöshet

skatt som ska betalas på huset med 40 000:- & jag har inte ett öre.

renovering & grejer

ngt trött på mitt jobb, skulle vilja göra ngt mer kreativt! Ngt som är mer jag, men man vet aldrig kommer nog en tid för det med!

Nähä nu ska jag krypa ner i min säng med mina 2 kinderägg, piggelin & en grym film!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0