ensamhet...

...jaa nu sitter jag här en lördagkväll helt i min ensamhet med en stor godisskål framför ögonen! Sjukt sugen på att gå ut, men ingen verkar vara lika på som jag :-( tror fan jag tjatat på alla jag känner, men alla lika tråkiga! Är väl bara att inse att min utgång som bestod i vandring på stan & inlöp av nya stufs inför kvällen genast förvandlades till en kväll svullandes onyttigheter framför den tragiska melodifestivalen & den gapande Malena som ska representera Sverige! Kul lördag kul! Frågan jag ställer mig är nu: när iallsindar blir det utgång nästa gång? 2011?




det är väl så här jag får spendera min lördagskväll!




så här förvånad skulle jag bli om det blev ngn utgång för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0