Total lycka!

Lägenheten är uthyrd & jag är 7000:- rikare! Fan så najs! Nu blir det resa till Göteborg som min hane längtat efter såå mkt! Tjejerna får roa sig på stan medans killarna glor fotboll! :-) Nu ska vi bara hittat ngt riktigt mysigt hotell me, är ju under påskledigheten så måste nog skynda oss lite. Häromdagen va vi förresten & tittade på en bostadsrätt, eller mer ett litet hus på kattrumpan, dock va det lite för litet, 61 kvm & två rum. Funkar för 2 men inte för 3, & 3 ska vi bli så småningom. Har bestämt oss för att faktiskt bo kvar här & spara lite pengar samt renovera klart lägenheten innan vi säljer. En fördel vore ju också om min lille Adut hade ett jobb. Nähä nu ska jag nog väcka den lille sovaren så vi kan åka & glo på lite renoveringsstufs till lägenheten! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är alltid härligt när det klirrar till i kassan lite extra ;) Jag tror dock inte jag kan följa med till Götet, jag jobbar den helgen :( såklart.. men jag ska göra allt som står i min makt att försöka deala med den andra som städar, problemet är bara att hon är i Skåne varannan vecka, om jag inte minns helt fel..

2009-03-26 @ 14:35:30
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0