Shopping

Idag har vi tokstädat min lägenhet. Fin fint blev det! Sen åt vi en väldigt sen frukost, närmre bestämt klockan tre på Ming palace. Mums mums med kinamat till frukost, men det va vi väl förtjänta av efter ett sånt superstäd! Efter maten blev det supershopping på stan. Jag fyndade en vårjacka, örhängen, strumpor, strumpbyxor, en klänning & en tisha. & Adutsson fick korta jeans, en vit tröja & en hoodtröja. Mkt fina stufs! När vi sedan kom hem hittar jag innanför dörren mina bonuscheckar från H&M iform av 550:- fan så najs! Kan sparas till Göteborg om jag har tur! :-)
Kvällen har spenderats i soffan gloendes på finalen i Let´s dance, & Magnus vann! JIPPI! Imorgon blir det bowling med love, bror & hynda! Superkul ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Marlene

EY update bitte!! :D

2009-04-02 @ 07:30:36
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0