Lördag & bowling

Hyfsat tidig morgon för att dra med Adam till nageltanten eftersom jag lyckades knäcka min högra tumnagel på jobbet i torsdags. Lovade att det bara skulle ta en kvart men slutade med nästan 1 timme, tur att han är snäll min Adut! Efter det blev det ett besök hos Elle för att fixa hennes dator som tydligen krånglade, tur att jag har en datahacker till make! :-) Sen blev det panikhandling inför kvällens gallej som bestod i melodifestivalen & mat med Maria & barn samt bowling på kvällen. Otroligt god mat lyckades vi sno ihop jag & min kärlek, kycklingfilé, potatisgratäng, guacamole, sallad, vitlöksbröd & aioli. Mums mums!




spaning på festivalen




Maria & busiga Vendela som inte kunde låta godisskålen vara!


Vid 21 bar det iallafall av till bowlinghallen, helt ovetande hur det skulle gå med två busfrön springandes där på kvällen. Men ack så bra det gick, Vendela satt som ett litet ljus i vagnen & Evelina spelade som aldrig förr, dock med den där ställningen. Men roligt hade hon. Jag sög som fan rent ut sagt, kom 3:a, Maria vann, Adam 2:a & Evelina sist.
Men roligt hade vi! & folket runt omkring tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0