Bio-beroende

Förut led vi av bowlingberonde men nu har nästan bioberondet tagit över. I söndags va vi och såg filmen hämnden på bio. Riktigt bra Wallander film trots att Ola Rapace & Johanna Sällström inte är delaktiga längre.





I måndags va jag duktig och simmade en sväng för att sedan vandra långa slingan på stensö & sen avnjuta en riktigt mumsig fruktsallad tillsammans med Adut till filmen "Mad money" Visserligen somnade jag, men Adut tyckte att filmen va kanon!





Idag är det min älsklings födelsedag detta firades med mumsig kinabuffé samt bio igen, denna gång seendes filmen "Män som hatar kvinnor" riktigt bra svensk film som varade i hela 2 timmar & 32 minuter & den va ta mig tusan spännande nästan hela tiden! En riktigt grov & hård film, men absolut sevärd! Fantastiska skådespelar insatser, åtminstone av Noomi Rapace, en riktigt hård tjej vill jag lova, men shit va grym hon va!








Bilderna knyckta ifrån sf.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0