Uppdatering

Jag suger verkligen på att skriva i bloggen, men har farao aldrig tid längre! Känns som att jag inte ens har tid att sova! Bara går runt & längtar efter min semester hela tiden, men nu är det snart bara 2 veckor kvar. & den ska firas i alldeles ensamhet, bara jag & Chalisano! Måste komma på något bra knep att dra mig in & ut i båten så att jag kan åka själv när alla andra ska jobba! Inte kan jag sitta i norrliden & ruttna alldeles ensam?

Lägenheten sket sig förresten, blev alldeles för dyrt för ett boende i gettot, så nu siktar iaf JAG på en hyresrätt, får se vad det leder till! Ska kolla på en på södra området nästa vecka, verkar riktigt intressant.

Midsommarafton spenderades ätandes & lekandes mitt ute i ingenstans i Trekanten tillsammans med tokiga familjen Karlsson & Drevforsarna förstås! Riktigt trevlig tillställning fast tröttheten kom krypandes framåt småtimmarna.




jag i min midsommaroutfit




Chadam posar framför kameran




jag & min nya lekvän Nils




Hela gänget




papput lär Karro hur man kastar spö




Jag drömmer mig hem till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0