Hemmahelg igen + firande

Helgerna försöker vi spendera hemma i lägnheten för lite bättre sömn! Igår va det firande av 9 månader tillsammans samt 3 månaders förlovning. Riktigt mys med en runda på stan samt mumsig mat & massa massa kärlek ♥ På tisdag ska vi spana på en ny lägenhet, grymt fin 3:a. Hoppas på glatt besked & lite folk på visningen! Nähä nu ska jag göra mig lite fin för kvällens galenskap! Saknar min man otroligt mkt & längtar sååå tills imorgon när jag får krama & pussa på honom igen! Du är mitt allt hjärtat & jag älskar dig så mkt!

Kommentarer
Postat av: MP

har tagit väl hand omm din älskling :)

2009-06-14 @ 02:33:24
Postat av: Anonym

Bra MP, litar på dig!

2009-06-14 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0