Städdag

Idag har vi tokstädat hela lägenheten & ätit pannkakor med glass & sylt, mumsfilibabba så gott! Imorgon blir det tvätt & kanske en vända till simhallen för min del, känner att jag behöver röra på fläsket lite. Nu är det iaf bara två dagar kvar på jobbet sen 3 veckor lång semester! Gud va skönt det ska bli, vet inte riktigt vad vi ska hitta på då min man jobbar. Men en resa till Stockholm är iaf inplanerad & sen ska vi glo på Svensson Svensson har vi bestämt, men så mkt mer vet jag inte. Kan bli en vända till Göteborg me om vi har tur! Nähä nu är det sömn & film i sängen som gäller! Ikväll bjuds det på "Death Valley" hoppas att den är bra!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

vadå fläsket jag har hört en liten fågel viska något annat .... puss o kram

2009-07-08 @ 22:01:57
Postat av: Josse

Fast lite behöver jag nog röra på mig ändå! :-)

2009-07-09 @ 15:56:06
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0