Oj va länge sedan!

Sorry för extremt dålig uppdatering, men nu ska jag minsann köra ett riktigt ordentligt bloggrace! Det är såå mkt som hänt på senaste tiden att jag helt enkelt inte hunnit med bloggen.
Det är faktiskt så att jag & min älskade man ska bli föräldrar!




När vet vi inte riktigt än, men det får vi väl snart reda på...
Under detta lilla blogguppehåll har vi även hunnit sälja Peugeoten & skaffat oss en kombibil, en vinröd Ford focus!


   


Helgen har hela familjen spenderat i en liten mysig stuga i Byxelkrok, riktigt skönt att komma hemifrån lite.





Dock va inte vädret det bästa, men vi va runt på en riktig ordentlig seightseeing i Byxelkrok, då Adam aldrig varit där. Inledde dagen med lite minigolf, jag förlorade!


 

På kvällen bestämde vi oss för att avnjuta en riktigt supermiddag på Marinan, godare mat har vi väl knappt aldrig ätit någon av oss! Inledde med toast skagen, sedan ngt riktigt mört & fint kött med potatismos & cocnagssås, sedan glass med chokladsås till efterrätt! Mums mums sa min mage om det! Sedan va det dags för sömn då jag lever i någon form av sömnbrist känns det som hela tiden! Orkar ingenting.


 


Söndag morgonen spenderade vi ute på Ölands norra udde sittandes på en filt mumsandes riktigt god frukost för att sedan besegra långe Erik! Herre min je det va mååånga trappor till toppen ska jag berätta! Men Jesus vilken utsikt!





Långe Erik med alla sina trappsteg



  

jag & hjärtat i fyren




Puss Puss ♥


Lillstumpan va med överallt & va såå glad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0