Fredagsmys med Jennie

I fredags kom grabbarna på med som vanligt väldigt kort varsel att de skulle ha spel & ölkväll! Yes tänkte jag kul att jag alltid hinner planera vad jag ska göra! Som tur va hann jag med en snabbkik i Jennies blogg & insåg att hon förmodligen skulle ha lika kul som jag en fredagkväll alldeles ensam. Så jag tog mitt förnuft till fånga & Adam ringde & bjöd hit henne på tacos, godis, film & enmassa prat! En mycket trevlig kväll med min nya vän! :-) När klockan började närma sig 01 va vi ganska slitna båda två, Jennie som varit uppe sedan 05 på morgonen & jag som nästan alltid är trött. Hörde av oss till grabbarna för att se om de va intresserade av att bli hämtade, men utan svar. Men vi beslutade oss för att vi åker helt enkelt dit & hämtar dem. Som vanligt när man ringer, ahhh vi är mitt uppe i finalen, men kommer snart! Dröjde väl en kvart eller nåt sen kom de, skrattnde, vinglande med varsin öl i handen alla tre & det stank verkligen som ett helt systembolag när de klampade in i bilen alla fyllona i baksätet! Jag som har fått en galet luktsinne känner ju lukter på lång väg! Dags för hemskjuts av alla & sen bums i säng för tidig lördag stod på schemat!

Tack Jennie för en supertrevlig kväll det får vi absolut göra om nästa gång grabbarna drar ihop något med kort varsel som vanligt! Vi har faktiskt köpt 5 nya Beck-filmer! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, de där Beck-filmerna måste vi ta nästa gång då! =) Jag ska försöka att inte jobba på morgonen innan så jag blir så seg.. haha! Tack själv! Kram

2009-07-27 @ 14:22:02
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0