Fixardag

Idag har dagen bestått av att köpa tak & golvlister till lägenheten så att vi någon gång blir klara med vårt projekt & kan sälja den. Har ju faktiskt tittat på en helt underbar 3:a på varvsholmen. En otroligt fin lägenhet på bottenvåningen med både balkong & uteplats & allt är verkligen såå Josse & Adam! Helt perfekt helt enkelt, får reda på imorgon om vi blir lyckliga hyresgäster till detta palats! Hoppas hoppas hoppas! Idag har jag iaf roat mig med att limma upp dessa frigolitlister i taket enda tills jag kom till ett hörn & va tvungen att giera, fy farao va fel det blev & jag kunde verkligen inte tänka hur det skulle bli rätt. Fick ringa min snickare till far som alltid ställer upp & kom förbi & visade mig efter mycket om & men & lite missförstånd hur jag faktiskt skulle göra! :-) Så nu får jag fortsätta med detta bygge imorgon, men bra det blir det! Sen va jag tvungen att försöka hitta någon lite finare outfit (inte mkt kläder som passar längre) för att delta i en släktgrillkväll, väldigt rolig & galen tillställning med mkt fylla & många skratt. & nu ska jag snart hoppa i säng för att vara pigg & hoppas på en rolig & händelserik fredag tillsammans med min underbara man! Love u babe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0