Drygaste brevbäraren i Världen

I natt har jag knappt kunnat sova alls! Bara legat & väntat på att posten ska komma! Lägenhetsbeskedet skulle ju komma idag! När jag precis insett att näe, det kommer ingen post idag dimper breven eller jaa reklamen ner i brevinkastet & finns det ngt besked? svar NEJ! Åhh så typiskt! Fattar iaf mod & ringer till kalmarhem & pratar med någon som iaf behagar att lyfta lyren & denna man säger att vi fått lägenheten. Känns dock lite osäkert eftersom det känns som att han inte har jättemkt koll på läget, så vågar inte riktigt ta ut segern i förskott, som jag alltid har en tendens till att göra. Bäst att vänta tills kontraktet kommit! Men det är sååå svårt & jobbigt att vänta. Men killen skulle iaf höra av sig. Så vi får väl se. Kanske kan lita liiite på han iaf? :-) Nu sitter jag & väntar på att min man ska trilla in innanför dörren så vi kan fortsätta med lägenhetsprojektet!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh, håller verkligen tummarna för er skull! :)

2009-07-20 @ 17:14:03
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0