Badat & byttan by night

Igår va jag & Adam & badade på haga park, jag va uppe tidigt (som vanligt nu för tiden) & handlade frukost & massa mums till stranden. Väckte stackarna vid kvart över 11, helt död eftersom han jobbade till halv 4 dagen innan. Tillslut kom vi iaf iväg, bra strand det där haga park, Adam hade mkt att titta på som alltid får brist på sysselsättning när man ligger & sover i solen som bäst! Men alla vindsurfare & kitesurfare höll honom sysselsatt! Låg där i 4 timmar sen tröttnade vi & åkte till ölands köpstad & köpte mjukglass med lakritsströssel på, mums mums!













Jag slog Adam i yatzy




Puss puss snygging




mage i vecka 10+3 dagar




Min älskling




Jag visade klart & tydligt att det va dags att åka hem! :-)



När vi kom hem blev det tillfixning & dusch för att sedan åka in till byttan & äta god mat tänkte vi & kolla på morgonrock. När vi väl är där finns det knappt inga bord, får sitta bredvid ngr på jobbet på ngt som visar sig vara ett rastplatsbord ungefär & maten var under all kritik, usch! Köttet gick inte ens att äta. Riktigt kasst, båda superbesvikna & har precis kastat bort 225:- så mat på byttan blir det ALDRIG fler gånger! Satt & lyssnade en stund på morgonrock & åkte sedan hem, jag med sådan ryggvärk att jag höll på att kräkas! Sedan va det bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0