Vad gör man en söndagkväll?

Du & din partner

Vad heter ni?
Josefine & Adam
Hur träffades ni? jobbet
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 4 månader 
Är ni förlovade? nej, men man vet aldrig när det kan ske
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? ja en liten snysa :-)
Har båda körkort? jag har.
Isåfall, vem kör bäst? jag såklart
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart, busig va den!
Vem sa "Jag älskar dig" först? han, och himlans va glad jag blev
Vem är äldst? jag, en gammal tant! :-)
Vilka stjärntecken är ni? stenbock & fisk
Vem fyller först på året? Jag såklart
Vem är längst? Adam
Vem sjunger bäst? Hm, det vet jag faktiskt inte & inte blir det en duell
Håller ni i handen på stan? Såklart, den släpper jag aldrig
Var nån av er oskuld när ni träffades? nix, men Adam hade nog en liiten tanke om att jag va det, hehe
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja
Vad har ni gemensamt? gillar att jufsa, haha
Blev du kär vid första ögonkastet? Kanske inte direkt kär, men nånting va det definitivt
Har ni någon speciell låt? nä det har vi nog inte, men det ska vi minsann skaffa oss!
Har ni stora framtidsplaner? absolut, vi vet precis vad våra barn ska heta!
Har ni gråtit i varandras armar? ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? visst har vi det, Danmark ngr gånger
Vilket är ert bästa minne? varenda dag är ett fint minne, men det bästa hittills måste nog varit när min darling sa att han älskade mig på parkeringen när jag skulle hem
Vem lagar bäst mat? mästerkocken såklart, & det är jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser, busar & lagar mat
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid, äter nästan upp varandra
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte många meter, jag flyttade in nästan med engång!
Blir du lätt svartsjuk? kan hända
Brukar ni bråka? bara om städningen
Ringer eller SMS:ar ni mest? tysen sms om dagen
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? måste nog va bullen :-) för den är så gosig
Vad använder ni för preventivmedel? inget
Brukar nån av er prata i sömnen? det gör vi nog båda två


Kommentarer
Postat av: isabelle

Bra jobbat :D

2009-01-05 @ 00:08:40
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Fanny

Godnatt!

2009-01-05 @ 00:12:06
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha tack!

2009-01-05 @ 00:25:28
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0