Typiskt oss

Igår somnade vi vrålasent som vanligt, nämligen bestämt halv 4. Idag va det hyfsat svårt att vakna när vi skulle vinka av Karro vid tåget vid 9. Skyndar oss som attan, sena som vanligt. Anländer till tåget frusna & trötta & med en felsidaavvägenkörning. Ser inga nånstans som vki känner, så vi tror att vi redan har missat dem. Konstigt sa vi till varandra att ingen är där. Ringer Momo utan svar. Väntar lite till. Ringer tillslut Karro & Momo svarar: -Hej!
Jag:- vart är Karro?
Han:- hon ligger här och sover.
Hmm konstigt tänker jag & tror för en stund att hon ångrat sig.
Jag:- men ska hon inte åka?
Han:- Jo, imorgon! Är ni vid tåget nu? (skrattar som tusan)
Jag:- Jaa det är vi.
Han:- Men kom imorgon istället när hon ska åka!!
Såå himla typiskt oss!'
Hem till sängen & sova igen!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Asså det är bara NI som lyckas med sånt här. Men se det från den ljusa sidan; det var första gång ni var i tid!!! :D

2009-01-06 @ 16:41:20
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0