Stressig fredag

I fre jobbade jag en stund, fick sluta tidigare som vanligt & tur va väl det! Klockan tre skulle jag nämligen befinna mig på bilprovningen & spontan besiktiga bilen. Fick egentligen en tid 15 februari i Haninge, men kände inte riktigt att jag ville köra till huvudstaden för att besiktiga bilen. & gissa vad gott folk! Den gick igenom med blankt papper! Fy farao vilken lättnad! Nu blir det försäljning av den för att sedan börja ett nytt mer motionsrikt liv på cykel! :-) Efter det lyckliga beskedet på bilprovningen for vi hem till mig & började baket av Goffes smörgåstårtor inför lördagens 20-års kalas. Efter det blev det icke god pizza på Italia, den mest smaklösa pizzan jag någonsin stoppat i truten, grymt besviken blev jag! Sedan begav sig kompaniet mot bowlinghallen för lite spel, jag, Adut, Anna & Kalle. & gissa vem som vann? Haha jag såklart!! Hu vad jag kämpade, Adut va mig hack i häl ett tag. Men jag lyckades tillslut! Det va skönt. Äntligen har jag blivit bra igen! Svettiga & dana åkte vi hem till mig för lite sällskapsspel, i form av "pratmakarna" jag & Anna krossade manslaget helt & hållet! Vi va överlägsna kan man säga! Kompaniet Anna & Kalle drog sig hemåt runt 12 tiden. Efter det kom nästa kompani på spontanbesök, Tove & Jimmy. Även med detta par blev det pratmakarnaspel, men här förlorade tjejerna! Mkt märkligt! Sömn blev det först vid halv tre & paret Jimmy/Tove sussade i vår bäddsoffa. Mkt trevlig fredagkväll med andra ord!




En lycklig José som vann bowlingmästerskapet!




För grabbarna gick det också bra




men för Anna gick det inte lika galant!




jag & Tove sög stenhårt i pratmakarna




paret Jimmy/Tove & lille mysSnysan




 

Kommentarer
Postat av: tove

tack för en trevlig kväll! :D

2009-01-25 @ 23:20:40
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0