Stan, party & paket

Igår vandrade jag en runda på stan. Utförde mina ärenden i form av paket köp samt systembolaget, passade även på att synda riktigt ordentligt & köpte mig ett par trasiga ljusa jeans, en svart tröja, ett par stora örhängen & ett par tuffa trosor. Något som jag inte alls borde ha gjort eftersom jag bestämt mig för att spara pengar. Se så bra det gick! Efter staden bar det av hem till min lgh för att se om det fanns ngr paketavier innanför dörren, & yes det gjorde det! Tur för mig det, annars hade bror min fått vara utan födelsedagspresent. Åkte genast till Södercentrum för att hämta paketen. Robbans innehöll säsong 2 av Joey & Planet earth, vad det andra paketet innehöll är en dunderhemlis, men mkt fint va innehållet! Sen superfart till Adut för att slå in presenterna & göra sig fin inför kvällens födelsedagsparty! Kom nästan i tid för engång skull. Det bjöds på mat i form av: fläsfilé, klyftpotatis, potatisgratäng, aioli, rödvinssås & cognacssås ala Robban & Adut. Duktiga gossar de där två. Jag & Malen roade oss med att åka BMW & hämta wiiet som vi glömde. Sen när vi återvände stod maten på bordet! Ingen gladare än vi som slapp anstränga oss! Riktigt trevlig tillställning med supergod mat, massa wii spelande & mkt trevligt sällskap!




gissa vad som ryms i denna vita påse?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet Jag vet Jag vet :D ÄLSKAR DIG !

2009-02-02 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0