Sova & humöret

Nu sitter jag här i sängen & väntar på att John blund ska ta mig till drömmarnas land, är så otroligt trött! Förstår överhuvudtaget inte vad det är som tagit åt mig?! Har jag blivit fångad av något sömnmonster? Jag har aldrig varit så här trött tror jag! På makalöst dåligt humör är jag me, Adam blir nog snart galen på mig & mitt temperament! Hoppas bara att det är lite "dåligthumörinnanmensen" annars kan jag nog börja bli lite orolig! Igår va jag iaf på stan & tröstshoppade lite kläder till mig & Adut. Ett par svarta chinos, en randig tröja, en vit tröja & en kofta till mig & en munktröja & en t-shirt till min babe! Imorrn ska det jobbas sen bakas smörgåstårtor till Goffes 20 års kalas & sen bowlas med Anna & Kalle på kvällen! En dag med mkt aktivitet med andra ord, hoppas att jag orkar! Nähä nu ska jag iklädd Aduts långkalsingar vandra ut med Snysan innan läggdags! Tjingeling blogghynds



Kommentarer
Postat av: Marlene

UPPDATERA

2009-01-24 @ 17:18:24
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0