Sömnmonster

Ännu en dag avklarad på jobbet, trött som attan! Har varit ett riktigt sömnmonster denna veckan! Har nog tagit över darlingens roll! Inte alls bra, för på lördag är det någon som kliver ett steg längre upp på stegen till att snart fylla 30 år & massa folk kommer på kalas! Hur ska det hinnas städas & fixas smörgåstårta? Förbövelen imorgon är det ju torsdag!! & jag jobbar på fredag, frågan är bara hur länge? Hoppas till 19-20 eller nåt. Då hinner jag kanske lite! Imorrn ska jag iaf gå upp när Adut åker vid 08. Måste åtminstone hinna raska ut granen, för det är väl ett antal dagar försent om jag inte fattat helt fel?! Igår bokade jag iaf en välbehövlig resa til Ronneby brunn för oss på vår 6-månaders dag. Massage & mys kan inte komma mer lägligt! Det ska bli såå fruktansvärt underbart! Nähä nu ska jag nog krypa till kojs, för imorrn är det tidig morgon som gäller!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0