Synda för sina handlingar

Idag vaknade vi upp i min lägenhet med världens träningsvärk båda två! Till råga på allt har jag nyst typ 10 gånger & det är inte skönt i de onda magmusklerna vill jag lova! Idag har vi rört på fläsket igen, iform av vandring i Stensöslingan. Duktigt duktigt! Sen när vi kom hem, kom en kille smygandes efter oss i trappan & ville sälja "aha-lexikon" Adam & jag lika rädda för va killen kom smygandes om. Men killen hade rätta säljaförmågan & va ruggigt trevlig, så visst övertalade han oss till att köpa dessa böcker. Samtidigt som grabbarna babblade gjorde jag fläskpannkaka. Mums mums va gott det blev, jag är lite utaven mästerkock måste jag erkänna. Efter maten va det dags för hockeygibb med Martin. Men jag blev lovad ett "kärleksjufs" i uybyte så jag får väl va nöjd med min deal! ;-) Nu spelar vi nintendo-wii som vi lyckades buda hem i veckan på 5ore.se. Jag & min negerkvinna är helt överlägsna på bowling! 


 



En överlycklig Snysa i snön




ett pälsrist i snön




ett dåligt försök att försöka fånga snöbollen, skämmes Snysan




Min busiga 11-åriga donna leker fortf med kopplet!






Hetingen i långkalsonger spelar tennis på Wii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0