Sista dagen

Idag är det sista dagen på jobbet för denna veckan. Såå skönt, finns en liiten chans att vi slutar tidigare idag me så hinner kanske hitta på något bus med min man. Undrar just vad han håller på med? Inget livstecken ifrån borgen idag :-( Snart ska jag åka till min lägenhet & träffa far som ska hjälpa mig att laga min säng. Den har pajat totalt! Skit säng!! Rätt vad det är så sitter man på golvet. Men med mästerbyggarens hjälp hoppas jag att den går att laga! Imorgon är det födelsedagsfirande för bror min som fyller 22 år, då blir det matlagning & lite spel & party hoppas jag. Det ska bli superkul. Undrar just bara vad jag ska köpa till lilla hyndan som fyller år på måndag? Rätta mig om jag har fel. Men med min skarpa hjärna kommer jag nog på någon genialisk idé. På lördag blir det färd ut till Ugglerum för besök hos Maria & Willy, det ska bli trevligt. Evelina blir nog överlycklig när "Adan" kommer på besök! :-) & han lika glad som får busa med henne!
Nähä nu ska jag göra mig iordning & käka frucka innan jag måste pysa.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0