Simhallen

Trots Evelina fick vi ändå sovmorgon, vaknade runt tio om jag inte mindes helt fel, då skrek hon direkt att hon skulle rida på "asslarna". Sedan va det dags för frukost & färd ut till Ugglerum för hämtning av Evelinas bikini. For vidare till simhallen för bus & bad. Efter ett tag i vattnet & kissbassängen vågade hon sig ut på lite djupare vatten med sina armpuffar. Det gick väldigt bra & jag & Adam fick turas om vem som skulle stå nere i bassängen med Evelina & vem som skulle racea i rutschkanan. Kul men kallt va det!




Körandes påväg till simhallen.


Efter simhallen åkte vi till Coop för köp av mat & hockeyspel som Adut såg där för ett tag sedan, hittade även en pusselbok till Evelina. Sedan åkte vi hem för matlagning & hockeyspel för Adam & Evelina.








Skitlycklig när hon vann, som hon sa när hon gjorde mål!




Rätt va det är tittar hon på Adam & säger:- du, den här gubben är i vägen, jag tar bort han. Då är målvakten ivägen menar hon! Haha!




Här försöker hon lära mig hur man gör.


Efter hockeyn va det dags att inviga den nya pusselboken, & givetvis skulle alla tio pusslen blandas ihop & pusslas.




Evelina visste precis hur man skulle göra...




...men Adut fick kämpa lite!


Sen va det dags för hemfärd till mamma igen, en mycket sur Evelina gömmer sina prylar så hon ska slippa åka, gömmer sina skor mm. Men Adut lyckas övertala henne med en färd på "asslarna" till bilen. & det funkar självklart.

En tokig helg har det varit, med MYCKET skratt vill jag lova & barn är faktiskt väldigt roliga! Jag ska väl inte ljuga & säga att jag inte är sugen, för visst skulle det vara kul med ett litet barn!?


Kommentarer
Postat av: Adam

Barn är underbara :D evelina så söt hon e :D vi kommer allt bli underbara föräldra vi babe ;D

ÄLSKAR DIG !

2009-01-02 @ 02:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0