Promenad i snön

Idag stod en promenad på Stensö högst upp på att göra listan. Väcks runt halv ett av Adams mobil, då ringer Alen om gibbdag hos han. OK tänker jag där rök vår promenad på Stensö! & mkt riktigt så blev det. Min inte ska jag strunta i det fina vädret & den vackra snön! Grabbar mobilen & skickar sms till mina vänner, dock verkar det som att ingen kan. Attans tänker jag, ska det bli en ensampromenad med Snysan. Men då svarar Ossi att han gärna hänger på. Så en promenad med sällskap blir det tillslut! & va skönt & va fint det va, dock liite för mörkt för att få till ngr riktigt grymma bilder. Ska tjata på min hane att det blir en promenad med grill någn dag innan snön är borta!
Nu står jag i köket & lagar riktig lyxmiddag: klyftpotatis, fläskfilé & guacamole. Funderar på om det blir lyx i ensamhet eller om han hinner hem innan maten är klar?


 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh lilla Alice

2009-01-07 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0