Partyt

Klockan 18 anlände de första gästerna som bestod av pappa & Britt. Av dem fick jag fyra stolar till mitt köksbord, så genast blev det ihopbyggning av dessa för att endel av gästena skulle slippa sitta på pallar. & hann det gjorde vi precis innan det ringde på dörren igen, denna gång va det bror som trampade in & säger: -ähh, fan syrran jag glömde din present! Såå typiskt han, det är bara att åka & hämta sa jag då! Sen kom nästa gäng, hela familjen Drevfors! & med en cykel, en alldeles egen hoj! Jag fick min älskade cykel som jag såå länge önskat mig, & av en gammal modell med! Gud va glad jag blev. Av bror & Malen fick jag en supermegaduperstor väggklocka! Sedan började kalasandet med smörgåstårta & herre gud va god den va, vi hade verkligen lyckats jag & min älskling! TUR! Mkt trevligt va det & familjerna funkade mkt bra ihop! Janne & Janne blev bundisar med engång! Kvällen fortsatte med öl, cider, vin & spritdrickande samt hockey/wii spelande.






födelsedagsbarnet & far i bakgrunden



Bror & Jeppe in action




Lilla älskade Snysan va så klart med på ett hörn me! Va fin du är lilla gumman!




Mammut & älsklingen va hjältar under kvällens gång & hjälpte mig med disken!

Va en otroligt lyckad kväll med mkt skratt & tom gråt, & då av glädje! När pappa bowlade på wii, haha har väl aldrig skrattat så mkt tror jag! Tack alla för alla otroligt fina presenter! 

Kommentarer
Postat av: MP

Ett sort Grattis från Varberg(Lite i efterskott)

2009-01-22 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0