Nattuggla

Nu sitter jag här parkerad framför datorn efter ett stadigt mål mat från donken! Fick iaf sluta 45 minuter tidigare än vanligt, så jag hann både handla på maxi & på donken innan jag normalt sett skulle sluta. Det va skönt, slipper jag härja om det imorrn. Imorrn är ju min lediga fredag så då ska jag faktiskt unna mig en promenad på stan & kanske en sväng till solariet! Det skulle vara mkt skönt. Har jag & min kropp en riktig tur kan det till och med bli en sväng till gymmet. Sen blir det hemfärd & tvätt för hela slanten. Nu har jag precis beställt min älskade handkräm Elisabeth Arden som jag av en ren slump fyndade på donnabeauty.se eller va sidan hette för 49:- hur billigt som helst! Eftersom detta märke slutat säljas i Kalmar, va jag tvungen att åka till Växjö för att köpa den förra gången så då blev det en dyyyr handkräm. Men det kompenserades ju denna gång! :-) Tur man har ibland. Passade även på att köpa mitt läppglans som jag måste supit bort på julbordet med jobbet. Freeze 24/7 lip plumber, som jag va så otroligt nöjd med. Även detta fyndades för 249:-, sist köptes det på eleven.se för 395:- Vilka klipp jag gjort ikväll mina vänner, nästan lite nöjd över mig själv!
Nähä nu väntar sängen & sömn, fast först massage av min älskling!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0