Mys i soffan

Idag har det varit svinkallt utomhus, va en snabbis på Ikea & köpte två lampkontakter som jag givetvis glömde köpa igår. När vi steg in i bilen visade det sig att det va 15- grader ute! Det är ta mig tusan inte klokt! Så vi bestämde oss för god mat & filtar & mys i soffan & masaa mums mums! Hur mysigt som helst tills Adam påstod att jag fes i hans knä, något jag inte alls gjorde!!




Adut i köket för en gång skull, ibland undrar jag om han vet att det finns ett kök i lägenheten! :-)




Ibland blir jag nästan lite rädd för min man!




Massa godsaker




Snysan gillar gurka




Mmm va tjocka vi ska bli jag & min älskling




Filmerna vi mös till & jag va tom vaken till båda, ngt som aldrig hänt tidigare enligt Adut.




Så här arg blir jag när någon påstår att jag gjort nåt som jag inte alls gjort! Tex fisit i Adams knä!! 

Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHAHAA Josse är en fismumrik :D :D

2009-01-06 @ 16:40:37
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0