Mitt hjärta <3

Du är en fantastisk människa.

Du står ut med mig om kvällarna när jag pratar och vägrar hålla tyst trots att vi sagt godnatt hur många gånger som helst & du nästan jämt har somnat & jag väcker dig med mitt snack.

Du orkar lyssna på mig när jag behöver prata om mina problem, något som är otroligt viktigt för mig.

Du står ut med mitt gnäll om städning, & mig som den mest pedantiska & noggranna människan någonsin. 

Du ställer upp & finns hos mig när jag mår dåligt, både fysiskt & psykiskt. 

Du är otroligt snäll mot mig & visar verkligen din kärlek till mig.

Du är underbar & jag ser fram emot att spendera resten av mitt liv med dig, du är verkligen mitt allt! Jag hoppas att du står ut med mig & mina problem & mitt tjat om städning & att du måste gå upp tidigt på morgonen.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Jag är såå otroligt lycklig när jag är med dig! Jag studsar fortfarande runt på små rosa moln & den känslan hoppas jag aldrig försvinner.

<3

Kommentarer
Postat av: Adam

åhh vad fint skrivet älskling!

jag älskar dig så fruktansvärt mycket!

Du är mitt ALLT!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-01-05 @ 03:04:14
Postat av: Vilma

fin blogg. :)

2009-01-05 @ 10:00:30
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0