Måndagmorgon & 4-månader

Väcktes jag av Aduts klocka halv sex, gissa om jag va trött då! & sen skickar sötisen tusen supergulliga sms hela morgonen så det va ju i stort sett lögn i helvete att somna om! Jag låg ju bara & svävade på små rosa fluffiga moln. Igår va det nämligen firande av vår 4-månaders dag. Adam blev överraskad med 3 röda rosor & ett gulligt kärleksbrev samt en stock snus när han kom hem från jobbet. Snäll jag e va? Inte för att jag på något sett stödjer snusandet! Sen va det dags för jobb för min del, drygt som attan första dagen & sen ska jag dit på fredag me mllan 15-23.30!

                                     JAG ÄLSKAR DIG DARLING, DU BETYDER ALLT FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh grattis på er turturduvorna :D Söt du är med blommor och allt. Nästa gång ger du (istället för snus) en bok om hur man slutar prilla ;) PUSS

2009-01-14 @ 11:27:06
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0