Lördag & min födelsedag

Dagen började med nagelfix redan kl 11, trött som tusan anländer jag till Calmare spa för att lösa upp mina gamla akrylnaglar som jag haft sedan väldigt lång tid tillbaka. Såg ut som helvetet vill jag lova! Upplösningen av naglarna tog iaf ca 1 ½ timme & det är fruktansvärt drygt & sitta med händerna i två koppar & bara glo. Rysigt & obehagligt är det me, när man är van vid riktigt hårda & stabila naglar & sedan få tillbaks sina egna otroligt sköra naglar. Efter mkt slit & om & men blev iaf slutresultatet väldigt bra, nu har jag mina vanliga glasfibernaglar utan tippar, bara mina egna som är förstärkta. En enkel målning blev det me efter allt bling bling vid jul. Mkt nöjd blev jag!





Efter nagelfixet va det time för shopping av majonäs & räkor, sedan hem för garneringen av tårtorna. Reultatet blev faktiskt mkt bra!




mitt mästerverk




& Aduts mästerverk

Efter det va det dukning & tillfixning som stod som nr 1 på listan. Dock inte så mkt stress som det brukar vara när vi ska göra något, det va skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0